FRENZY Media & Agency
Founder og kreativ direktør
Hvordan skaber man et profitabelt ungdomsmedie i en tid, hvor sociale medier dominerer, og traditionelle mediebrands taber relevans? Det enkle svar er, det gør man ikke. Vi formåede på trods af alt, at ‘disrupte’ det traditionelle medielandskab og var firstmovere i en tid, hvor influencer- og content marketing endnu var utraditionelt blandt bureauer og brands.
Som founder af FRENZY er jeg stadig utrolig stolt af de resultater, vi skabte i de tre år, virksomheden FRENZY eksisterede. Vi havde et fantastisk team, som bestod af unge kreative, som var dedikerede til at skabe det medie, som de syntes manglede i Danmark.
FRENZY lavede nogle af Danmarks første influencer-kampagner og på under et år skabte vi et netværk med mere end 1,8 mio. følgere. Sideløbende med kommercielle opgaver i vores influencer-bureau drev vi også mediekanalerne FRENZY Magazine og FRENZY.TV med mere end 100.000 unikke brugere hver måned.
The Tellman Show
The Tellman Show var et fast koncept på FRENZY. TV, der hver uge formidlede nyheder om musik, mode og internetkultur. Med den karismatiske vært Adam Tellman i front blev programmet en seersucces, der opnåede mere end 100.000 faste seere på sociale medier efter blot de tre første programmer.